zondag 19 juni 2016

Woohooo!

Jaaa! Ik ben er ook weer :)
Knetterdruk was het de afgelopen weken, daardoor heb ik het blog wat laten versloffen... 
Maar het was voor een goed doel.
Anouck en ik hebben gisteren de Olifantastische Collectie afgerond. 

En wat ik ben ik er trots op, iets met een zo trots als een Olifant met 7 slurven #LOL 
En dan wil ik jullie natuurlijk vol trots laten zien wat het geworden is.... 

We beginnen met 7 ansichtkaarten! 

Zwanger? Dan is echte post toch veel leukerderder. 


De achterkantjes vind ik al waanzinnig,
maar ik ben dan ook niet objectief.


Grote broer en zus worden niet vergeten!  



Geboren worden, vraagt natuurlijk ook om een mooie ansichtkaart 


En we hebben ook aan de tweelingen gedacht!


Allemaal gedrukt op 400 grams papier, zodat ze mooi blijven in de post. 

We hebben ook bedacht om adresstickers te maken, zodat alles mixt en matcht. 


Lekker groot, zodat je ruimte genoeg hebt. 
Ze zijn 10,5 cm x 7,4 cm 

Natuurlijk hebben we ook een bijpassende tipi ontworpen, voor als je iets aparts wil verzenden :) 


Knippen en plakken werkt therapeutisch, tenminste ik word er rustig van. 

De gewone cadeaustickers zijn al binnen en je kunt ze op je cadeautje plakken, op de envelop als sluitsticker of bij je geboortebedankjes. 


Last but not least, de babyboxen! 

Medium versie met gehaakt olifantje, kaartje, stickers, ballon en kaarsje. 


Mini versie met ballon, kaarsje, kaartje en een mini geluksflesje. 


Op naar het volgend projectje, maar eerst even genieten van al dit moois :) 

Enjoy!  









2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk! Mijn collega gaat over 2 weken met zwangerschapsverlof. Ze heeft zelf een wagenspanner van olifantjes gehaakt. Ze weet zelf het geslacht nog niet maar als ze is bevallen koop ik zeker 1 van bovenstaande olifant kaarten!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Patricia! Dank je wel voor je reactie :)

      Groetjes Vera

      Verwijderen