vrijdag 12 februari 2016

Cakesmash! Nu te boeken :)


 Whoei! Het is zover :) 
Al bijna een jaar zijn Sanne en ik bezig met dit project
om dit origineel aan te bieden in het Zuiden van het land.
We wilden een compleet pakket en dat is zoeken.  

Cakesmash! 
Hoe leuk is het om je kleintje taart te zien eten en die momenten
 professioneel te laten vastleggen door Sanne Jennes ?
De foto's kun je gebruiken voor de uitnodiging of
laat er een poster van maken als versiering.  


Bij de eerste cakesmashes kwamen de taarten van
Sugar Sweet Company
Marijke maakt al een aantal jaren mijn gebak voor de inloopdagen. 
Al snel bleek dat de afstand een beetje een probleem was. 

Dus we gingen op zoek naar een andere taartleverancier
voor de taartjes en kwamen uit bij 
Loes van Lovelicious Cakes maakt schitterende taartjes en de
ontmoeting was snel geregeld. 
We hebben wat gekletst en het klikte! 


Je kiest je eigen kleurthema en dan gaan Sanne, Loes en ik aan het werk. 
Wat doe jij dan, Vera? 
Ik hoor het je vragen :)
Nou, ik maak de versiering, de slingers, pompoms en
de ingepakte cadeautjes voor decoratie :) 


Je kunt natuurlijk ook zelf nog wat meenemen!


We maken er dan iets moois van, iets onvergetelijks :) 



BOEK EEN CAKESMASH!
Wat kost het dan? 
Het hele pakket inclusief taartje, decoratie en digitale afdrukken is 150 euro.
Boeken kan minimaal 4 weken voor de gewenste datum, maar vragen kan altijd :-) 
Stuur een mailtje naar Sanne met je wensen en data!
Mail: sannejennes@gmail.com
Heb je nog vragen? Shoot :) 
Enjoy! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten