donderdag 7 januari 2016

Still Sparkling.....

Ik kijk naar buiten en zie een grijze,saaie lucht en heel veel regendruppels die tegen mijn raam aan spetteren. Laat die lente maar komen! Dan zijn we ook af van die griepbacillen die langzaam bij ons naar binnen kruipen...
Ik had eigenlijk een DIY voor jullie vandaag, maar die laat ik even achterwege, ben alles behalve fit en daarbovenop heb ik ook nog eens een spier verrekt in mijn nek....Maar ik ben niet zielig!
Vorige week vertelde Vera jullie over de ontzettend gezellige Sparkle & glitterswap die we hebben georganiseerd, op dat moment had mijn swapmaatje het pakket nog niet in handen gekregen en dus stond mijn gemaakte swap er niet bij...Het moest natuurlijk wel een verrassing blijven...
Vandaar dat ik jullie nog even meeneem naar de glitters en de sparkles, want die kunnen eigenlijk altijd!
 
 
Zo zag het eruit voordat ik ging passen en meten in de doos....

 
Jullie weten ondertussen dat ik een zwak heb voor slingers, en dan vooral zelf maken...want zeg nou zelf, slingers zijn altijd leuk & feestelijk! Juist in de donkere maanden januari en februari..
Dus ik kliederde nog wat met goud verf op simpel wit papier, liet het goed drogen, ponste er cirkels uit en stikte ze onder de naaimachine met neongeel aan elkaar vast....

 
 
Ik ging verder met mijn goudverf, plakte een boomstronk waxine lichthouder van de action af met tape en verfde de onderkant goud... Heel simpel, maar een leuk effect!

 
Passend bij het waxinelichtje beplakte ik met papier een luciferdoosje, stopte er twee kaarsjes bij en maakte er een klein simpel pakketje van met inpakpapier en maskingtape.

 
Bij de wibra vond ik deze te leuke roze potloden, en maakte er zelf een soort van zakje van, zoals Vera dat deed met de sterretjes. Het cadeaukaartje past er heel mooi bij...Het kleine schaaltje stipte ik zelf met porselein verf en sateprikkers. Een aantal weken deed ik een workshop bij Nienke van Stipstijl, sindsdien heb ik er een nieuwe hobby bij! Echt zo ontzettend leuk en meditatief!

 
Ook de slingers kregen een eigen verpakking. De binder clips vind ik echt fantastisch en ook heel handig in gebruik trouwens, dus die maakte voor mij het pakketje helemaal af!

 
Ik pimpte nog een jaarkalender met inpakpapier, wat stickers en een lief kaartje...

 

 
Tot slot leefde ik me uit met stempels op simpel wit dun papier, en gebruikte dit om de doos mee te verpakken... Heel simpel, maar leuk effect....
En ja, de swap maakte ik ook echt met liefde voor mijn swapmaatje...
 
* Made With Love *








Geen opmerkingen:

Een reactie posten