woensdag 23 december 2015

*Tafeldecoratie Xmas*

Cadeautjes versieren vind ik heel leuk, maar de tafel mag van mij ook wel in de kerstsfeer zijn. Maar omdat  de tafel vaak vol staat met allerlei mooi servies, mix and match in mijn geval, hou ik het vaak bij het versieren van de glazen. Wijnglazen of champagne glazen zijn hier favoriet, ze hebben zo'n leuk pootje waar je van alles aan kunt hangen en of knopen. En het is een feestelijk glas, ook al drink je fris of water...Voor de kinderen heb ik kunstof champagneglazen van de action, gegarandeerd succes!
 
 
Op tafel strooi ik confetti uit, die ik maak van de restjes inpakpapier, laat een lint nonchalant vallen en drapeer deze mooi krullend op tafel, wat dennentakjes voor de geur en kleur,  nog wat extra glitters om het helemaal af te maken.

 
Knip een kaartje van wat steviger papier, plak er een ander papiertje op, nog een dennentakje met wat maskingtape, lint erdoorheen en je naamkaartje is klaar! Of je schrijft er een lieve persoonlijke wens op!

 
Met stempels kun je ook leuke dingen doen, stempel de naam op het servet, of op een stukje papier en leg het in het glas. Of gebruik een MERRY CHRISTMAS stempel en scheur dat uit.
Knip sterren uit, maak een gaatje in het midden en knip aan een zijde open, mooi voor om het voetje. Bind een dennentakje met gouddraad om het glas.....

 
Hou je van echt heel eenvoudig maar wel stijlvol, een stoffen lint met een fijne spreuk en in een warme kleur knoop je om het pootje heen....Maak het af met wat zelfgemaakte confetti....

 
Goud en Roze is mijn favoriete combi!
Simpele tip, doe een lint om het servet heen en stop daar het bestek tussen.
 
Veel plezier met de voorbereidingen voor de kersttafel! Hou het simpel, zodat het leuk blijft om te doen en er geen stress ontstaat!
Wij wensen jullie een heel fijn kerstfeest, geniet van iedereen om je heen, dat is waar het allemaal om draait!
 
*MERRY XMAS! *




Geen opmerkingen:

Een reactie posten