zondag 20 december 2015

Cadeaudecoratie Kerst (DIY)

Het zal je niet verrassen dat mijn favo bezigheid kadootjes inpakken is... :) 
Met de kerst kan ik natuurlijk helemaal los en dat heb ik vandaag ook gedaan.. 

Ik laat je zien dat je cadeaudecoratie niet gelijk hoeft weg te gooien.

Knip een driehoek uit een restje papier en vouw deze in een muizentrapje.
Maak met de perforator een gaatje in het midden van je driehoek en schuif er een saté prikker door. 
Een strikje bovenaan als piek. 
Bij dit kerstcadeautje gebruikte ik het dubbelzijdige papier MOON


Plak het vast met een stukje masking tape en een lintje aan de onderzijde.
Klaar is je kerstboom! 


Hier heb ik de kerstboom vastgeplakt met een sticker :) 
Brons/Roze vind ik echt een toffe combi dit jaar! 
En het roze papier is echt te leuk. Je vindt het HIER

Ken je dat? Je pakt cadeautjes in en je hebt allerlei reepjes papier over. 
Deze kun je makkelijk gebruiken om een reepjes kerstboom te maken en zo gooi je niets weg :) 


Knip ze op maat ( hoeft niet al te netjes, of knip ze met een figuurschaartje ) 
Plak ze op een saté prikker en klaar! 
De prikker heb ik nog even omwikkeld met masking tape ;-)


En ben je dan klaar met uitpakken? 
Dan prik je de kerstboompjes in een stukje oase, wat ik in dit geval heb opgeleukt met roze papiersnippers en een kerstbal hier en daar, wat sneeuwbolletjes. 
Dit kun je dan eventueel als tafeldeco gebruiken of voor het raam... 



Of je  plaatst hem in een stolp als eye catcher.
De instagram hit op het moment ( de stolp dan hè)
Zo zie je dat je niet alle cadeaudecoratie hoeft weg te gooien.


Enjoy!
Ik ga aan de knutsel voor de #sparklesswap :) 





1 opmerking: