donderdag 9 april 2015

Zwart & Wit...



De zwart & wit trend is al een tijdje bezig. Ik hou van zwart & wit, in strepen, stippen en in grafische designs. In mijn kleding, in huis maar ook gedrukt op papier. Het is stijlvol, strak en stoer tegelijk.
Er is mooi inpakpapier in mooie prints, kijk maar eens naar de plantenprint van Jessica Nielsen en naar de pandabeerprint van Eef Lillemor. Eindeloze combinaties mogelijk. Van pastel tot knalkleuren of met zwart/wit/grijs. Ik koos ditmaal voor deze trend, die je ook op instagram vele malen voorbij ziet komen. Interieurs helemaal in besmettelijk wit met zwarte finishing touch elementen... Ik vind het prachtig, maar in mijn huis lukt het niet, het wordt altijd weer een soort van Villa Kakelbont, dus zet ik de trend voort in mijn kleding en de cadeautjes die maak.....



 Ik hou van verzamelen, ook van foto's maken met een verzameling erop. Het ziet er zo mooi uit en het geeft gelijk een goed overzicht van de leuke inpakspullen. TIP: Ben je een verzamelaar en neem je ook altijd veertjes, blaadjes, boomschors of dennenappels mee uit het bos? Leg ze op een mooie ondergrond en maak er een foto van...laat ze afdrukken in een vierkant formaat en plak ze op met maskingtape....Heel leuk effect!

 
 
Vlinders, lint, touw met een feestelijke zilveren draad erdoorheen, een klein cadeaukaartje , pandalove papier en tien minuten tijd leveren dit geweldige cadeautje op! 
 
 



 
De gehaakte bloemetjes zijn ook erg leuk op een cadeautje, mooi stukje touw erdoorheen, een paar keer kris kras wikkelen en het effect is mooi. Schuif er nog een cadeaukaartje onder en je pakje is compleet. Oh ja, zet iets liefs op het kaartje...



 
 
Kaarten van Spotz zijn erg leuk, mooie teksten, de vormgeving is eenvoudig, en de kleine details zijn lief....Zoals dat hele kleine mintgroene schattige vogeltje op de vlaggenlijn van Happy.
En het nieuwe lint met 'To the moon and back' en 'You are a sky full of stars' heeft mij doen smelten. Te leuk!
 
 


En wil je nou toch een beetje kleur, en heb je niet zoveel tijd, masking tape is echt een uitkomst!
 
En pak nog even die spetterende korting mee van Leuke Lintjes!
 
De zon komt eraan, dus morgen loop ik op mijn slippers, heb mijn teennagels gelakt in zwart met witte stippen en geniet ik van een heerlijk glaasje rose op mijn loungeset die eindelijk weer naar buiten mag. En jij?
 
*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten