dinsdag 24 maart 2015

Hi!

Goedemorgen!

Dit keer geen blogupdate van Vera, maar van mij! Wie is mij? Ik ben Joyce, woon sinds een half jaar in het zonnige zuiden van Nederland en begin al aardig mijn plekje te vinden. Ik ben goudsmid/edelsmid van beroep, heerlijk om zoveel mooie en vaak ook dierbare sieraden door mijn handen te laten gaan. Ik geniet van de prachtige parelmoerparels, de fonkelende diamantjes en mooi geslepen edelstenen. Nieuwsgierig? Neem gerust een kijkje op www.bejoycejewels.blogspot.com .
 
Naast mijn heerlijke werk ben ik ook altijd bezig met papier, lintjes, kaarten,stempels & stickers! Dus toen ik een kijkje mocht nemen in de 'winkel' van Leuke Lintjes voelde ik me als een kind in een speelgoedwinkel! WoW! Wat een bonte mix, het ene papiertje nog mooier dan het andere, kaarten met lieve, vrolijke & mooie teksten, cadeaulabels met pakkende teksten. Naast deze grote liefdes ben ik gek op roze bubbels, zijn flamingo's mijn lievelingsdieren en ga ik het liefst op reis om de wereld te ontdekken, en is fotograferen mijn hobby.

 
 
Vanaf het moment dat ik bij Vera binnenstapte zijn we begonnen met kletsen en uiteindelijk ging ik weer zonder plan naar huis,  na een tweede koffiedate lukte het ons toch om tot concrete plannen te komen, en dit is het resultaat! Ik ga zo nu en dan een blog schrijven en jullie voorbeelden geven om de prachtigste cadeautjes te maken. Ik heb er zin in! En laat die Lente nu ook maar eens komen, tijd voor flipflops & roze bubbels op het terras.....


 

 
 
Chocolade eitjes (en dan die mooie pastel gespikkelde), grappige kuikentjes, maar vooral pasteltinten doen ons denken aan Pasen.
Denk aan zachtroze, mintgroen, geel & wit.....


En vergeet het inloopweekend niet! Gezellig als je komt!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten