zaterdag 14 maart 2015

Ff bijkletsen :)

Zooo, time flies when you are having a great busy time :)
Ik wil even een paar dingen vertellen.

Vrijdag en zaterdag sta ik met Saskia en Kris in Veghel op een spiksplinter nieuw event...


We geven workshops en je kunt heerlijk komen shoppen voor allerlei
leuke lente artikelen. 
Dus misschien zie ik je daar... 

Afgelopen week heb ik een nieuwe collectie labels gepresenteerd.. 
Ze zijn van Zinvol.nu 


En wat zijn ze mooi! 
Je vindt ze HIER

Ook heb ik een aantal kaarten toegevoegd van het jonge, frisse merk Spotz. 

En die zijn ook leuk :) 
( wellicht overbodig omdat ik alles leuk vind ) 
Je vindt ze HIER 

Tussendoor hebben Sanne en ik ook nog een fotosessie gehad in lente sferen.. 




Ooooh wat heb ik toch zin in de lente :) 

Metdehand.nl heeft ook nog een aantal blogposts geschreven voor
 Pasen, die zie je in de loop van deze week. 

En dan heb ik ook nog spannende gesprekken gehad,
de afgelopen week met een leukerd die het team van Leuke Lintjes gaat versterken. 
Zij gaat zichzelf voorstellen deze of volgende week, spannend! 

Enjoy!  


3 opmerkingen:

  1. Staan jullie niet op de Crea Beurs in Venray, toevallig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lien,

    Helaas niet, dan is mijn eigen inloopweekend in Brunssum... dus als je tijd over hebt ;-)

    Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen