zondag 8 februari 2015

Even bijpraten!

Afgelopen maand was een heftige, zoals half Nederland werd ook ik geveld door de griep...
En dit was een heftige, duurde bijna 2 weken en ik word er nogal kriegelig van als ik niet kan gaan en staan waar ik wil :)

Maar dat houdt ook in dat ik een heleboel te melden heb #LOL
Langzaam druppelt de voorjaarscollectie binnen en ik kan je zeggen dat het een "pastel"lente wordt in de hoofdlijnen.

Voordat ik griep kreeg, had ik een gezellig telefoongesprek met Henriette van www.metdehand.nl
en dat was geslaagd.
Henriette heb ik ontmoet op de KreaDoe en zij was zo enthousiast dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken om naar een samenwerking te vragen en dat is gelukt :)

Inmiddels heeft ze het papier naar hartelust gebruikt en lees haar blog eens over de KreaDoe.
http://www.metdehand.nl/blog/mijn-eerste-kreadoe/






Morgen komt haar blog online om zo'n leuk hartje te vouwen voor je valentijn, 
5 minuutjes werk en je hebt een super weggever. 

Ik houd van zulke samenwerkingen :) 

Enjoy!  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten