zondag 14 september 2014

Voorbereidingen voor het leukste kwartaal van het jaar :)

Hier in huis stikt het van de to-do lijstjes, die ik vervolgens dan weer kwijt ben en vind op plekken waar ze niet horen :)

Maar het is een druk, hysterisch maar superleuk laatste kwartaal.

Ik trap ( traditiegetrouw, kan ik het bijna noemen ) af met de inloopdag op 16 oktober.
Gezellig met je vriendin, moeder, zus en/of dochter even shoppen... kletsen en wat lekkers eten.

Dit jaar heb ik een aantal exclusieve dingen geregeld die niet in de webwinkel komen, maar die te leuk zijn om niet te laten zien.


Deze massieve huisjes bijvoorbeeld! 
Ze zijn 22 en 18 cm hoog. 

Je kunt ze zelf verven, beplakken met masking tape en/of cadeaupapier. 


Ze zijn 9 cm breed en 7 cm diep 

Er passen normale dinerkaarsen in. 

Je kunt ze aanpassen aan het seizoen... 



Prijs?  Groot is 15 euro, klein 12,50 euro
Per set zijn ze 25 euro! 
( excl verzendkosten) 

Wil je ze nu ook bestellen? Stuur me dan even een mailtje. 
Maar let op, voorraad is beperkt en op = op! 

Volgende week nog een tipje van de sluier over dit feestkwartaal 

Enjoy! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten