zondag 2 februari 2014

Eindelijk!

Zat er al een paar maanden verlekkerd naar te kijken, ik wist namelijk dat het eraan kwam.

Cadeaupapier en zakjes van Jessica Nielsen!
Gisteren kwam het dan eindelijk binnen :) Blijer kon je me niet maken.
Ik moest ook nog kiezen welke kleuren ik zou willen hebben...

Als je me een beetje kent, weet je dat ik daar ontzettend slecht in ben :)
Dus heb ik drie rollen cadeaupapier besteld en van die ene kleur wat overbleef, de zakjes.

Vera! Vertel, waar heb je het over?
Ik hoor het jullie denken :)


Deze! Met een grafische strik op het papier, ik ben gewoon een blij ei :) 
Geel wordt de kleur in 2014, ik voorspel het je. 

Die andere zakjes zijn trouwens ook niet te versmaden; 
Blue water & Green Hills 


Wilde even mijn blijdschap met jullie delen! 

Enjoy! 


1 opmerking:

  1. Geweldige strikken. En leuke kleuren! En ik ben het met je eens over de kleur geel. Die gebruik ik steeds vaker...

    BeantwoordenVerwijderen