dinsdag 18 juni 2013

Juffencadeaus en MeesterPresentjes

Sinds een paar jaar wordt Twitter en Facebook overspoeld met ideetjes voor cadeautjes voor Juf en Meester.

Was dat vroeger ook zo? Ik kan het me namelijk niet herinneren... 
Maar natuurlijk omarm ik de trend, ik laat natuurlijk geen gelegenheid liggen om in te pakken :D 

Voor het eerst dit jaar heb ik besloten om wat cadeautjes te bedenken voor de juf en meester, dat kan natuurlijk nu ook perfect met die werkelijk schitterende stempels van Miss Honeybird. 

Ik testte het even op de facebook pagina van Leuke Lintjes en binnen een mum van tijd was alles uitverkocht... 
Vandaag is er een nieuwe levering aangekomen, dus voel je vrij :D 


Ze kosten tussen de € 4,50 en € 5,50 en je kunt ze nog altijd bestellen. 
Stuur een mailtje en ik maak ze voor je :) 


Enjoy! 

1 opmerking:

  1. Ik kan me niet herinneren dat juf- en meester cadeautjes zo hip en happening waren, maar 't is wel leuk. De stickers voor de juf en meester is echt gaaf trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen